Saturday, October 23, 2010

PERSATUAN BELIA AGROBELIA JOHOR

Alhamdulillah, berkat usaha rakan penternak belia Negeri Johor maka tertubuhlah sebuah persatuan khusus untuk belia-belia yang meminati bidang penternakan.

Tujuan persatuan ini adalah untuk membentuk jaringan sosial di antara ahli persatuan selain menyelaras sumber, operasi, pasaran dan harga bagi produk ternakan.

Kepada rakan ternak dari JOHOR, saya mengalu-alukan anda sertai persatuan ini bersama. InsyaAllah, usaha ini diberkati tuhan.

Untuk maklumat lanjut hubungi Setiausaha AGRObelia, En. Fero 017-7534335 segera.

Saya difahamkan kursus-kursus yang dianjurkan pihak persatuan dapat disertai dengan bayaran yang rendah.

1 comment:

fnf aquatic@farming said...

thanz agrobelia huhuhuh a....
bila alu masuk pesatuan ni mula2 was2 je tapi bila dah masuk......aku tak pernah t'pk pon nape la dulu aku tak masuk dr awal sebab bila dah masuk je byk ilmu yg aku dpt.... dulu susah nak pasarkan tapi skrang syarikat aku org dah mula kenal.... lg2 bila masuk pesatuan ni br aku sedar.... hak2 penternak byk la tak la lg kita kena tindas...... so korg pk2 la ye klu korg rasa
was2 korg tanye la ahli2 yg lain
yg penting minat and usaha rezeki allah yg bg